Online marketing blogs.

Lees nieuws over Online Marketing en WEBSTRIJD.
Lees meer

Adverteren Op LinkedIn: Wat Zijn De Mogelijkheden?

LinkedIn is een sociaal platform waar zakelijk netwerken voorop staat. Met maar liefst 700+ miljoen gebruikers wereldwijd en inmiddels meer dan 6 miljoen gebruikers in Nederland wordt het platform steeds aantrekkelijker voor adverteerders. Wanneer de mensen zich zakelijk willen ontwikkelen zijn ze vooral te vinden op LinkedIn. Op dat platform zijn ze daarom op zoek naar relevante content die ze kan helpen. Op LinkedIn zitten erg interessante marketingmogelijkheden die je nergens ander vindt. Wil je meer weten over de mogelijkheden van het adverteren op LinkedIn? Lees dan deze blog! 

Read more

YouTube Adverteren: Wat houdt Het In En Wat Zijn De Voordelen?

Iedereen weet het: YouTube is hot, met wereldwijd meer dan 4 miljard videoweergaven per dag. In ons eigen kikkerlandje trekt YouTube ongeveer 9 miljoen gebruikers. Grote kans dus dat je daar jouw doelgroep bereikt, tegen de prijs die je zelf bepaalt. Video beeldmateriaal speelt een steeds grotere rol in het succesvol promoten van producten. Op social media, maar ook daarbuiten is dat veelvuldig terug te zien. Maar wat houdt adverteren op YouTube in en welke voordelen levert het op?

Read more

TikTok: For Business. Interessant Voor Jouw Bedrijf?

Inmiddels zijn er al heel wat verschillende platformen waarop je kunt adverteren. Sinds januari 2022 is het ook mogelijk voor bedrijven en adverteerders in Nederland om advertenties te maken op het populaire social media kanaal: TikTok! Maar wat is TikTok nou eigenlijk, hoe adverteer je als bedrijf erop en voor welke doelgroep is het bedoeld? Lees het allemaal in deze blog!

Read more

Ben jij al goed voorbereid op de komende feestdagen?

Een goede voorbereiding is het halve werk! Dat is iets wat al jaren wordt bewezen op de werkvloer. Voor de online Marketing van een bedrijf is dit dan ook net zo belangrijk. Ben jij al goed voorbereid op de komende feestdagen? Heb jij je inhaakkalender al af, staan je afbeeldingen al klaar en heb jij al je teksten aangepast naar een Valentijnsdag actie voor 14 februari? Is je antwoord nee, twijfel dan niet en ga gelijk van start!

Read more

Pinterest Shop: hoe zet je het in voor jouw bedrijf?

Pinterest Shop: een nieuwe feature vanuit Pinterest. Naast dat Pinterest bezoekers inspiratie opdoen, gaf 83% van de wekelijkse Pinners aan een aankoop te hebben gedaan op basis van de content die ze hebben gezien op Pinterest. Kijken, kijken, wél kopen dus! Binnen Pinterest kun je nu je eigen shop opzetten om jouw producten zo goed mogelijk te tonen. Hoe zet je Pinterest Shop in voor jouw bedrijf? Lees meer in dit artikel.

Read more

Pintererst Advertising: ken jij het al?

Over de hele wereld gebruiken maar liefst 250 miljoen mensen Pinterest om nieuwe ideeën op te doen en daar kun jij als bedrijf met jouw producten tussen staan. Maar hoe pak je dit aan? Het gaat hier namelijk echt om het inspireren van je doelgroep met Pinterest Advertising, zodat zij vervolgens jouw merk gaan opzoeken en uiteindelijk een aankoop gaan doen!

Read more

Onmisbaar voor een goede online marketing campagne

Er zijn veel punten die essentieel zijn voor een goede online marketing campagne maar in deze blog wil je er 1 punt uitlichten: namelijk de kwaliteit van beeld- en videomateriaal. 

Denk jij ook weleens ik maak wel een paar foto’s met mijn iphone en gebruik die voor online marketing campagnes. Soms kom je ermee weg maar het is steeds drukker online en de standaard wordt steeds hoger.

Read more

Snapchat For Business: ken jij het al?

Het is sinds 2017 mogelijk om te adverteren op Snapchat. Via Snapchat Ad Manager kunnen campagnes opgezet en beheerd worden. Voor bedrijven met een doelgroep die vooral millennials bevat is Snapchat een zeer goed platform om op te adverteren en de juiste doelgroep te bereiken. Begin met communiceren op een effectieve en visuele manier via Snapchat Business. Benieuwd naar wat jij en je bedrijf met Snapchat Business kunnen bereiken? Lees de blog en kom erachter!
Read more

Wel eens nagedacht over welk pad jouw klanten bewandelen?

We zien het nog veel gebeuren: klanten die alleen maar de focus willen op verkopen. Wat kost het en wat levert het op?

Vaak wordt vergeten dat er nog heel wat stappen vooraf gaan aan een verkoop. Mensen willen namelijk eerst jouw bedrijf leren kennen en kunnen vertrouwen voordat ze een aankoop doen. Vergeet niet: veel aankopen worden gedaan met gevoel, niet met verstand.

In deze blog geef ik je tips hoe je zo goed mogelijk jouw online marketing campagnes kunt laten aansluiten op het pad van de klanten.

Read more