Online marketing blogs.

Lees nieuws over Online Marketing en WEBSTRIJD.
Lees meer

Creëer een betere landingspagina dan je concurrent in 3 stappen

Een mooie landingspagina voor een ‘weggever’. Je ziet er vast wel eens een van een concurrent voorbij komen waar je een beetje jaloers op bent. “Wat een goede slogan”, “Had ik maar zulke mooie beelden”, “Had ik dat maar bedacht”… We herkennen het allemaal. Het gras blijkt vaak groener aan de overkant. Toch kun je de landingspagina van jouw weggever net zo goed instellen als, al dan niet beter dan die van jouw concurrent. In slechts 3 stappen creëer je een top pagina: Onderzoek, Bestudeer en Optimaliseer. Lees snel verder en creëer een betere landingspagina voor je weggever dan die van je concurrent!

Read more

LinkedIn Ads: Predictive audience de nieuwe lookalike audience?

Vanaf eind 29 februari 2024 zegt LinkedIn adiós tegen een oude en vertrouwde dienst: de lookalike audiences. Dit roept wellicht veel vragen op over je B2B-marketingstrategieën. Maar, vrees niet! LinkedIn introduceert een veelbelovend alternatief – de predictive audiences. In deze blog nemen we een diepe duik in deze nieuwe dimensie van doelgroepbenadering.

Read more

Hoe speel je in op AEO met je website?

 

“Meiden, houdt ook AEO in gedachten wanneer je een blog schrijft!”

Zo zei mijn collega op kantoor van de week, en het was dit keer aan mij om weer eens een blog te schrijven.  ‘Oh ja’, dacht ik,  ‘AEO, oftewel Answer Engine Optimization, dus geen Google zoekmachine maar meer een vraag en antwoordmachine.’  Daar hebben we het van de week over gehad, weer iets nieuws wat voortkomt vanuit onder andere de AI ontwikkelingen. Dus, wat is AEO nou eigenlijk? En hoe is het anders dan SEO? 

Read more

De Kracht van Personalisatie in 2024

In de altijd veranderende wereld van online marketing is personalisatie niet langer een keuze, maar een absolute must. Stel je voor dat je door een digitale winkel navigeert, waar elk product en elke aanbieding specifiek voor jou lijkt te zijn geselecteerd. Dit is het potentieel van personalisatie op schaal in de digitale ruimte, en in 2024 is het de sleutel tot het creëren van blijvende klantrelaties.

Read more

In 7 stappen het WEBSTRIJD traject

Hulp nodig bij online marketing?

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om te lezen hoe wij het online marketing traject aanpakken voor onze klanten. Allereerst goed om te vermelden dat wij het beste zijn in online adverteren op Google en social media kanalen zoals Facebook en Instagram. Mocht je dus hulp zoeken voor bijvoorbeeld SEO, branding, het schrijven van content of een andere expertise, neem dan een kijkje op onze partnerpagina.

Read more

Het geheim van adverteren op Instagram

Wat is het geheim van adverteren op Instagram (en Facebook)? Het geheim is dat mensen eigenlijk helemaal niet zo houden van online advertenties, ook niet van offline advertenties trouwens. Je moet mensen razendsnel kunnen verleiden en overtuigen. Daarom moet je van goede huize komen en zorgen dat jouw advertenties eruit springen (en helemaal niet lijken op een advertentie). In deze blog geef ik 6 tips om jouw online advertenties op Instagram te optimaliseren. Read more

Automatisering en Machine Learning in Google Ads

In de dynamische wereld van digitale marketing staat Google Ads bekend als een krachtig platform om doelgerichte advertenties aan miljoenen gebruikers te tonen. Echter, zoals met alle technologie, blijft Google Ads evolueren. Een recente ontwikkeling die de aandacht trekt, is de opkomst van automatisering en machine learning binnen het platform. In deze blog verkennen we hoe deze technologische vooruitgang adverteerders in staat stelt om effectievere en efficiëntere campagnes te voeren.

Read more

4 verschillende doelen van 4 verschillende soorten klanten van WEBSTRIJD

Ben jij een ondernemer en wil je meer verkopen of meer leads? Of wil je juist meer bekendheid genereren en/of je klantenbestand uitbreiden? De doelen van jouw bedrijf hangen af van de fase waar je je in bevindt. Met online advertising is het gelukkig mogelijk om verschillende soorten doelen te bereiken. Zo helpen wij met WEBSTRIJD ook verschillende soorten klanten, die op hun beurt weer verschillende soorten doelen hebben gesteld. Het maakt niet uit in welke branche je je bevindt. Wij weten overal raad mee en helpen je graag jouw specifieke, en misschien wel unieke, doelen te bereiken!

Read more