Google Tag Manager.

Lees meer

Google Tag Manager

Ben je benieuwd wat er allemaal op jouw site gebeurd? Waar klikt men op? Hoe ver scrollt men op jouw homepage? Verzamel met Google Tag Manager en Google Analytics nauwkeurige gegevens over het gedrag van jouw websitebezoekers.

Hoe werkt Google Tag Manager?

Via Google Tag Manager kun je pixels en scripts toevoegen aan de broncode van jouw website. Google Tag Manager helpt je om bepaalde gebeurtenissen bij te houden op jouw website die jij relevant vindt. Bijvoorbeeld een contact button, het verzenden van een formulier of het voltooien van een verkoop. Daarnaast kun je via Google Tag Manager kun je ook terugkerend bezoek bijhouden aan de hand van remarketing pixels. Zo kun je bijvoorbeeld de eerdere websitebezoekers nogmaals bereiken via een advertentie binnen Facebook, Google of LinkedIn.

"Meten = weten!"

Voordelen Google Tag Manager

Het is een gratis tool

Er zitten geen kosten aan het gebruik van deze tool verbonden.

Houd het websitebeheer zelf in de hand

Je hebt niet voor alle aanpassingen je IT-team nodig.

Zeer gebruiksvriendelijke interface

Je hebt een duidelijk overzicht van de tags en scripts die op jouw website zijn geplaatst.

Laten we samenwerken

Ben jij klaar om jouw website te optimaliseren en het online avontuur aan te gaan? Neem contact op met WEBSTRIJD voor de mogelijkheden.